تهران - خیابان ولیعصر، بالاتر از پل همت، روبروی خیابان دهم گاندی جنوبی، پلاک 2526 (ساختمان 790)، طبقه اول، واحد 1

خدمات ما

امبدینگ و لاغری

امبدینگ و لاغری

امبدینگ و لاغری

امبدینگ و لاغری

امبدینگ و لاغری

کاشت نخ یا امبدینگ، روشی نوین در طب سوزنی است که در آن نخ های جراحی قابل جذب (به عنوان مثال کات گوت یا پلی دیوکسانون) در برخی نقاط خاص طب سوزنی در محل بافت های زیر جلدی یا عضلات کاشت می شوند. در این روش، از یک سوزن که نخ جراحی در آن قرار می گیرد، استفاده می شود. نخ تعبیه شده با گذشت زمان در بافت زیرپوستی یا عضله، نرم شده، تجزیه و حل می شود و با تحریک مداوم نقطۀ مورد نظر، اثرات درمانی را اعمال می کند. زمان جذب کامل در انواع نخ ها متفاوت است.

مزایای امبدینگ نسبت به طب سوزنی:

  • کاهش تعداد جلسات درمان از یک یا دو جلسه در هفته (برای طب سوزنی) به یک بار در ماه
  • تحریک مداوم و قوی نقاط طب سوزنی، ناشی از نخ تعبیه شده
  • سهولت انجام آن
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه

عوارض احتمالی امبدینگ:

التهاب موضعی، درد و ناراحتی مختصر که ممکن است چند روز پس از انجام امبدینگ مشاهده شود.

معمولا باور عموم بر این است که امبدینگ تنها برای رفع چاقی، تناسب اندام و از بین بردن چربی های شکم و پهلو کاربرد دارد، اما لازم به ذکر است که امبدینگ نه تنها برای موارد ذکر شده بسیار موثر است، بلکه می تواند در تمام بیمارهای قابل درمان با طب سوزنی به کار رود. بنابراین روشی فوق العاده کاربردی به ویژه برای افرادی است که از شهرهای دیگر مراجعه می کنند و نیاز به صرفه جویی بیشتر در وقت و هزینه ایاب و ذهاب دارند.

نمونه کاهش وزن با امبدینگ (طب سوزنی دکتر عباس انصاری)

مراجعه کننده ۴۹ ساله یکماه پیش برای مشکل اضافه وزن و میل شدید به شیرینی جات مراجعه کردند. برای ایشان امبدینگ کات گوت (کاشت نخ های جراحی قابل جذب در نقاط طب سوزنی) انجام شد که خوشبختانه توانستند بدون رژیم غذایی خاصی، در یکماه ۴ کیلوگرم وزن و از نظر سایز، ۲ سایز کم کنند؛ در حالی که به گفته خودشان حتی با رژیم نیز بیش از یک کیلو و نیم نمی توانستند در یکماه وزن کم کنند. همچنین میل به شیرینی جات و ریزه خوری بسیار کاهش یافته است.

برش نخ های قابل جذب جراحی و کاشت آنها در نقاط خاص طب سوزنی نه تنها باعث کاهش اشتها می شود، بلکه با افزایش متابولیسم، به چربی سوزی بیشتر کمک میکند.

☯️ از دیدگاه طب چینی، چاقی نیز نتیجه عدم تعادل بدن است. از آنجا که طب سوزنی باعث بازگشت تعادل بدن و افزایش سوخت و ساز می شود، کاهش وزن با طب سوزنی، به راحتی برگشت ندارد. در صورتی که امبدینگ توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شود، هیچ عارضه خاصی ندارد و با بی‌حسی موضعی انجام می شود. ایشان هم اکنون برای دومین جلسه امبدینگ تشریف آورده اند‌.

 

نمایشگر ویدیو

 

دریافت پرونده

Media error: Format(s) not supported or source(s) not found

دریافت پرونده: http://doctoransari.ir/wp-content/uploads/2023/12/%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.mp4?_=1

 

00:00

00:00

 

 

آدرس و شماره تماس مطب دکتر عباس انصاری- طب سوزنی

02126767205

09106642920

اینستاگرام: Dr.Abbas_Ansari@